donderdag 25 november 2010

Paris

Ik ga me eerste blogg doen over het afgelopen weekend! Ik ben heerlijk met mijn mama een weeekendje naar Parijs geweest! Het was er zoooo mooi! Mijn doel was om een galajurk te kopen maarjaa Parijs jurken genoeg maar ...
Het duurde 2 uur voordat we uiteindelijk Nederland uitwaren omdat we overal mensen met de bus moesten ophalen.
's Middags om half 2 waren we er! Ik wilde de bus uit, Winkelen!!!!
Ik kon maar geen jurk vinden en ik had er allemaal niet meer zo'n zin in.. uiteindelijk kwamen we bij de goede winkel en er waren zoveeel mooie jurken! Ik heb de aller mooiste gekocht en ben er echt superrrr blij mee, nu nog op zoek naar de schoenen voor eronder.
De tijd vloog en we hadden geen eens tijd om wat te gaan eten, we moesten de bus weer in. Heel Parijs was verlicht en we kregen een lichttour door de stad. Elk uur gaat de Eiffeltoren knipperen echt zo mooi om te zien! De stad was al in kerststyl dus alles was mooi aangekleed! (foto's volgen nog).  Rond 10uur 's avonds zijn we naar ons hotel gebracht. We sliepen in het hilton orly, echt super chille kamers. Het duurde niet lang en we sliepen als roosjes.
De volgende ochtend waren we al vroeg opgestaan zodat we uitgebreid konde ontbijten. We hebben echt een uur aan de ontbijttafel gezeten.
Rond 10uur werden we weer opgehaalt en we kregen een rondvaart over de Seine. Daarna zijn we naar de Eiffeltoren gebracht en daar konden we in tot op het puntje. Een super mooi uitzicht, alleen jammer dat het wat mistig was!
Na anderhalf uur op de Eiffeltoren, werden we naar het wijkje montmartre gebracht. Daar hebben we even rondgekeken en wat souveniertjes gekocht voor thuis. Helaas begon om 5uur de terugreis alweer!
Parijs is echt de moeite waard, en ik ga er zeker nog eens terug om alles nog eens te bezoeken. Een zeer geslaagd weekend!

I (L) PARIS
xxxxxxxx

1 opmerking: